Jo Pil-ho: The Dawning Rage (2019) Bra Filmer Drama Romantik

Göra Bra Filmer 악질경찰 (2018) i högupplöst format. Fransk Film Netflix 악질경찰 (2018) i HD-video. Dreamfilm Bra Filmer 악질경찰 (2018) i hög kvalitet. Bra Filmer Krig 악질경찰 (2018) i bästa videoformat. Filmer Topp 악질경찰 (2018) i högkvalitativ video.


du kan se fullständig beskrivning av 악질경찰 (2018) nedan:
  • Originaltitel : 악질경찰
  • Film titel i ditt land : 악질경찰 (2018)
  • År av film : 2019
  • Genrer av film : Kriminal, Action,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2019-03-20
  • Företag av film : Dice Film, Warner Bros. Korea, Generation Blue Films,
  • Länder film : South Korea,
  • Språk film : 한국어/조선말,
  • Varaktighet film : 127 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.9
  • Youtube ID för filmen : yLTTEkgsBEc
  • Översättning av film : KO,EN,ZH,FR,PT,IT,PL,ES,EL,HE,DE,ES,RO,RU,
  • Maska av film :Kim Min-jae (Kim Min-jae), Park Byung-eun (Inspector Nam), Lee Sun-kyun (Jo Pil-ho), Park So-Eun (Song Ji-won), Kwon Han-sol (So-hee), Park Hae-joon (Kwon Tae-ju), Jeon So-nee (Mina), Jung Ga-ram (Han Gi-chul), Song Young-chang (Jeong Yi-hyang), Nam Moon-chul (Team Leader), Lim Hyung-kook (Police support department)

7738048

악질경찰 (2018) är en livskraftig film tillverkats av Dice Film, Warner Bros. Korea, Generation Blue Films, genom användning av en beskrivning av filmen är "". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och störst starring aktörer.

tillbaka när jag först lärde sig om den här filmen är jag inte helt säker i händelse i liksom idé eller eventuellt inte. Efter att ha sett det Jag kan använda att kommunicera i vilken gillar verkligen. Jag rekommenderar definitivt den här filmen för de som för att göra din genre Kriminal, Action, . Du har möjlighet att titta på den gratis bara klick lämna och registrera, kanske vill titta ett enormt antal senaste filmtitlar gratis.

... Bra Filmer Att Se På Netflix 악질경찰 (2018) i hd-format 720p ....




Production Design : Lee Jong-gun, Sound Supervisor : Park Joo-gang, Costume Design : Choi Se-yeon, Executive Producer : Kim Sung-woo, Screenplay : Lee Jeong-beom, Executive Producer : Kim Jho Gwang-soo, Director of Photography : Kim Sung-an, Director : Lee Jeong-beom, Editor : Nam Na-young, Producer : Baek Hyun-ik, Original Story : Im Beom, Original Music Composer : Shim Hyun-jung
säker, nu du kan titta på film associerad med 악질경찰 (2018) 100% längd och förvärva den länk till detta film 악질경찰 (2018) Full HD 1080P.


Tags: police, sewol,

Jo Pil-ho: The Dawning Rage (2019) Bra Filmer Drama Romantik 910109.