The Spy Gone North (2018) Nya Filmer Netflix Juli

Bästa Filmerna Flashback 공작 (2018) i bästa kvalitet. A Voir Filmerna 공작 (2018) i HD-video. Läskiga Netflix Filmer 공작 (2018) i högupplöst format. Komedi Filmer På Netflix 공작 (2018) i hög kvalitet. Animerade Filmer Netflix 공작 (2018) i bästa look videoformat.


du kan förstå en omfattande beskrivning av 공작 (2018) nedan:
  • Originaltitel : 공작
  • Film titel i ditt land : 공작 (2018)
  • År av film : 2018
  • Genrer av film : Drama, Historisk,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2018-08-08
  • Företag av film : Sanai Pictures, MOONLIGHT Film, CJ Entertainment,
  • Länder film : South Korea,
  • Språk film : 한국어/조선말,
  • Varaktighet film : 137 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.3
  • Youtube ID för filmen : xanjwExEnJw
  • Översättning av film : EN,FR,KO,ZH,ZH,EL,ZH,NL,BG,ES,PL,TR,PT,RU,
  • Maska av film :Choi Byung-mo (Congressman Yoo), Ju Ji-hoon (Jong Moo-taek), Keum Sae-rok (), Oh Jin-ha (Advertisement Studio Reporter 7), Cho Jin-woong (Choi Hak-seong), Kim Eung-soo (Director Kim), Kim Dae-jung (Himself (archive footage)), Lee Sung-min (Ri Myung-un), Nam Moon-chul (Congressman Park), Hwang Jung-min (Park Suk-young / Black Venus), Kim In-woo (Kiyohara), Kim Byung-ok (Dr. Jang), Park Sung-woong (Han Chang-joo), Ki Joo-bong (Kim Jung-il), Kim So-jin (Chang-joo's wife), Min Moo-je (North's spy), Lee Hyori (Herself), Kim Hong-pa (Kim Myung-soo)

8290698

공작 (2018) är det bättre film tillhandahålls av Sanai Pictures, MOONLIGHT Film, CJ Entertainment, med hjälp av en beskrivning av filmen är "". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

alla naturlig plats först fick reda på den här filmen är jag inte helt säker om jag intresserade idé eller ingen. Efter att ha sett det Jag verkar att säga att vi verkligen uppskattar. Jag mycket rekommenderar den här filmen för dem som föredrar detta specifika genre Drama, Historisk, . Kanske vill titta på den som en gåva bara klick lämna och registrera, du kunna titta olika senaste filmtitlar som en gåva.

... Nya Filmer Viasat 공작 (2018) i högkvalitativ video 720p ....




Executive Producer : Sohn Sang-bum, Producer : Kook Soo-ran, Editor : Kim Sang-beom, Sound Supervisor : Kim Chang-sub, Original Music Composer : Cho Young-wuk, Director of Photography : Choi Chan-min, Costume Design : Chae Kyung-Hwa, Executive Producer : Han Jae-duck, Production Design : Park Il-hyeon, Executive Producer : Jeong Tae-sung, Editor : Kim Jae-beom, Costume Assistant : Lee Eun-i, Screenplay : Kwon Sung-hui, Screenplay : Yoon Jong-bin, Camera Operator : Park Jang-hyuk, Line Producer : Kim Hyeong-seok, Makeup & Hair : Kim Hyun-jung, Director : Yoon Jong-bin
självklart, nu du kan titta på film associerad med 공작 (2018) helt längd och har den ansluta till detta video 공작 (2018) Full HD 1080P.


Tags: spy, north korea, pyongyang,

The Spy Gone North (2018) Nya Filmer Netflix Juli 910109.